Lediga jobb som Receptionist, telefonist i Haninge

Se lediga jobb som Receptionist, telefonist i Haninge. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Haninge som finns hos arbetsgivaren.

Receptionist Handentandvården

Ansök    Jul 30    Praktikertjänst AB    Receptionist
Information om arbetsplatsen Kliniken är i Haninge och erbjuder både allmän och specialisttandvård och har en kompetent personalstyrka bestående av 13 medarbetare. Bland dessa finns 3 tandläkare, vilket säkerställer specialistkunskaper och erfarenhet inom olika områden av tandvård. Kliniken är även del av Praktikertjänst, vilket innebär att de följer högsta standarder för vård och service. Arbetsuppgifter - Patientkommunikation: Välkomna patienter och... Visa mer
Information om arbetsplatsen
Kliniken är i Haninge och erbjuder både allmän och specialisttandvård och har en kompetent personalstyrka bestående av 13 medarbetare.

Bland dessa finns 3 tandläkare, vilket säkerställer specialistkunskaper och erfarenhet inom olika områden av tandvård. Kliniken är även del av Praktikertjänst, vilket innebär att de följer högsta standarder för vård och service.

Arbetsuppgifter
- Patientkommunikation: Välkomna patienter och skapa en vänlig och professionell atmosfär. Svara på telefonsamtal och e-post, samt ge information om klinikens tjänster.


- Bokning : Hantera bokningar av tandläkarbesök, både nya och återbesök. Koordinera patienternas scheman och påminna dem om kommande tider.


- Administrativ hantering: Registrera patientuppgifter i journalsystem, hantera betalningar, utfärda fakturor och följa upp eventuella obetalda räkningar.


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet som receptionist eller inom liknande administrativa roller är viktigt. Erfarenhet från tandvård eller vårdsektorn är särskilt meriterande.
Personliga egenskaper
Serviceinriktad, kommunikativ, trevlig och tillmötesgående. Flytande svenska i tal och skrift.



Övrig information
Heltidstjänst. Måndag till fredag. 

Intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.



 

Om Praktikertjänst


Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle. Visa mindre

Reception, sommarvikarie 50%

Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Receptionist – Sommarvikariat 50% Quality Hote... Visa mer
Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Quality Hotel™ är en del av Strawberry.

Receptionist – Sommarvikariat 50%
Quality Hotel Winn Haninge – Sveriges mest tillgängliga hotell

”It's all about the first and last impression!”
Vill du vara den som sätter tonen för gästupplevelsen – och den som får gästen att längta tillbaka?

Vi söker en erfaren receptionist som vill bli en del av vårt engagerade team under sommaren. Hos oss får du en nyckelroll med stort ansvar och möjlighet att bidra till en serviceupplevelse i toppklass.

Om tjänsten:
Som receptionist på Quality Hotel Winn Haninge är du ofta den första och sista gästen möter – din roll är avgörande. Du skapar trygghet, presenterar vårt breda utbud och ser till att varje vistelse blir minnesvärd. Du arbetar både självständigt och i team, och vid behov hjälper du till med enklare servering – därför behöver du ha fyllt 20 år.

Tjänsten är ett sommarvikariat på 50% under perioden 20 juni – 31 augusti 2025, med möjlighet till förlängning. Arbetet är förlagt på både vardagar och helger, dag- och kvällstid.

Vi söker dig som:


Har minst 3 års erfarenhet av arbete i hotellreception


Har god erfarenhet av bokningssystemet Mews (krav)


Är trygg i rollen och van att arbeta självständigt


Pratar flytande svenska och engelska


Är flexibel, serviceinriktad och har ett positivt bemötande


Har fyllt 20 år

Vi erbjuder:


En inspirerande arbetsplats med härliga kollegor


En varierad roll där du får ta mycket eget ansvar


Möjligheter till utveckling inom Winn Hotel Group


Interna utbildningar via Winn Business School

Sista ansökningsdag: 13 juni 2025
Rekrytering sker löpande – skicka in din ansökan redan idag!

Om oss:
Hotellet ägs och drivs av Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje.
Winn Hotel Group driver även sin egen affärsakademi kallad Winn Business School. Visa mindre

Receptionist till Västerhaninge Tandvården

Ansök    Feb 3    AMA Dental AB    Receptionist
Västerhaninge Tandvården är en modern och väletablerad tandvårdsklinik med en stor patienttillströmning. Vi har en tydlig ambition – att erbjuda den bästa tandvården lokalt i Västerhaninge genom hög kvalitet, trygghet och ett professionellt bemötande. Kliniken utför ett brett spektrum av behandlingar, från allmäntandvård till avancerad kirurgi och implantatbehandlingar. Nu söker vi en erfaren och serviceinriktad receptionist som vill bli en del av vårt tea... Visa mer
Västerhaninge Tandvården är en modern och väletablerad tandvårdsklinik med en stor patienttillströmning. Vi har en tydlig ambition – att erbjuda den bästa tandvården lokalt i Västerhaninge genom hög kvalitet, trygghet och ett professionellt bemötande. Kliniken utför ett brett spektrum av behandlingar, från allmäntandvård till avancerad kirurgi och implantatbehandlingar.
Nu söker vi en erfaren och serviceinriktad receptionist som vill bli en del av vårt team och bidra till en förstklassig patientupplevelse.
Om rollen
Som receptionist är du klinikens första kontakt och har en central roll i att skapa en professionell och välkomnande atmosfär för våra patienter. Du ansvarar för den dagliga administrationen och patientmottagningen, vilket innefattar:
Patientmottagning och tidsbokning – bemöta patienter på plats, via telefon och e-post.
Administrativa uppgifter – registrering av patientuppgifter, journalhantering och fakturering.
Samordning av patientflöde – säkerställa en smidig och effektiv verksamhet för både patienter och behandlare.

Kravprofil
För att trivas i rollen behöver du ha:
? Tidigare erfarenhet av receptionsarbete eller administrativt arbete inom vård/tandvård
? God datorvana och erfarenhet av journalsystem (meriterande om du har arbetat med tandvårdsjournaler)
? Utmärkt servicekänsla och kommunikationsförmåga
? Strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt
? Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (ytterligare språk är meriterande)
Vi erbjuder
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö i en växande klinik.
Möjlighet att arbeta i ett professionellt och engagerat team.
Konkurrenskraftiga anställningsvillkor.

???? Ansökan skickas till: [email protected]
???? Plats: Västerhaninge, Stockholm
???? Märk din ansökan med: Receptionist Västerhaninge
Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan och bli en del av vår satsning på den bästa tandvården i Västerhaninge! Visa mindre

Receptionist till Fors Golf

Ansök    Feb 12    Fors Golf AB    Receptionist
Fors Golf är en 18-håls golfbana som ligger ca 15 min från Stockholm. Som receptionist på golfklubb är den viktigaste biten service och att ta hand om både medlemmar och gäster. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta emot gäster, svara i telefonen, tidsbokning, kassa, fylla på varor samt viss städning. Vi vill att personen som söker detta jobbet är driftig, serviceminded och positiv. Har du erfarenhet från liknande jobb är det ett stort plus. Vi ... Visa mer
Fors Golf är en 18-håls golfbana som ligger ca 15 min från Stockholm.
Som receptionist på golfklubb är den viktigaste biten service och att ta hand om både medlemmar och gäster.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta emot gäster, svara i telefonen, tidsbokning, kassa, fylla på varor samt viss städning.
Vi vill att personen som söker detta jobbet är driftig, serviceminded och positiv.
Har du erfarenhet från liknande jobb är det ett stort plus.
Vi söker någon som är tillgänglig från april fram till oktober.
Önskvärt:
B-körkort
Kunskap i GIT (Golfens IT-system)
Intresserad av golf
Vara tillgänglig för jobb både vardag & helg då vi har ett varierande schema. Visa mindre

Receptionist Handentandvården

Information om arbetsplatsen Kliniken är i Haninge och erbjuder både allmän och specialisttandvård och har en kompetent personalstyrka bestående av 13 medarbetare. Bland dessa finns 3 tandläkare, vilket säkerställer specialistkunskaper och erfarenhet inom olika områden av tandvård. Kliniken är även del av Praktikertjänst, vilket innebär att de följer högsta standarder för vård och service. Arbetsuppgifter - Patientkommunikation: Välkomna patienter och... Visa mer
Information om arbetsplatsen
Kliniken är i Haninge och erbjuder både allmän och specialisttandvård och har en kompetent personalstyrka bestående av 13 medarbetare.

Bland dessa finns 3 tandläkare, vilket säkerställer specialistkunskaper och erfarenhet inom olika områden av tandvård. Kliniken är även del av Praktikertjänst, vilket innebär att de följer högsta standarder för vård och service.

Arbetsuppgifter
- Patientkommunikation: Välkomna patienter och skapa en vänlig och professionell atmosfär. Svara på telefonsamtal och e-post, samt ge information om klinikens tjänster.


- Bokning : Hantera bokningar av tandläkarbesök, både nya och återbesök. Koordinera patienternas scheman och påminna dem om kommande tider.


- Administrativ hantering: Registrera patientuppgifter i journalsystem, hantera betalningar, utfärda fakturor och följa upp eventuella obetalda räkningar.


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet som receptionist eller inom liknande administrativa roller är viktigt. Erfarenhet från tandvård eller vårdsektorn är särskilt meriterande.
Personliga egenskaper
Serviceinriktad, kommunikativ, trevlig och tillmötesgående.



Övrig information
Heltidstjänst. Måndag till fredag. 

Intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.



 

Om Praktikertjänst


Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle. Visa mindre

Receptionist

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.    Välkommen att utvecklas med oss Fredrika Bremergymnasiet ligger centralt i Haninge, ca 10 minuters promenad från pendeltåget, och nära till buss... Visa mer
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. 


 




Välkommen att utvecklas med oss
Fredrika Bremergymnasiet ligger centralt i Haninge, ca 10 minuters promenad från pendeltåget, och nära till bussar och riksväg 73.

Vår skola är en av länets största med drygt 2100 elever fördelade på 13 olika program. Vi har en unik bredd av högskoleförberedande program och yrkesprogram samt många inriktningar. Många av våra program går också att kombinera med våra åtta idrottsakademier där elitidrottare från hela Stockholmsområdet och även övriga landet finns.

Ditt uppdrag
Tjänsten som receptionist innefattar flera olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. Du genomför enklare administrativa uppgifter men även mer ansvarsfulla administrativa uppdrag samtidigt som du bemannar receptionen och möter människor.

Att bemöta elever och personal genom fysiska möten men även via mail och telefon är en viktig del i det vardagliga arbetet. Att svara på frågor och försöka lösa akuta problem och funderingar är något du gör med nyfikenhet och initiativförmåga. Uppbokningar och uthyrning av lokaler sköts även av receptionen. Du kommer även att hantera informationsflödet på vår hemsida. I det ingår det att justera texter och uppdatera vår hemsida samt att stötta i vårt marknadsföringsarbete.

I det administrativa uppdraget kommer du bland annat arbeta i vårt personalsystem och lärplattform. Här ingår även att arbeta med betygshantering samt hela skolans busskortshantering. Delar av vikariehanteringen för lärare sköts även från receptionen.



Det här söker vi hos dig
Krav är gymnasial utbildning eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande att ha arbetat med personalsystem, elevregister med betygshantering samt med inköp. Du bör ha goda digitala kunskaper och erfarenhet av att arbeta med ungdomar.

Du lär dig snabbt och det du inte kan vill du lära dig eftersom du är en person som vill arbeta självständigt och för verksamhetens bästa. Du har inga problem med att växla mellan administrativt och socialt arbete, och kan när det behövs genomföra dessa parallellt. Du är lyhörd för behov och tycker om att ge service och göra andra nöjda med din hjälp. För dig är det viktigt att leverera med kvalitet och att vara en person på en arbetsplats som andra kan lita på och vända sig till. Att möta varje elev, kollega och besökare på Fredrika Bremergymnasiet med ett glatt välkomnande är något du sätter yrkesstolthet i. Likaså i arbetet med att bidra till att Fredrika Bremergymnasiets värdegrund och trivselregler upprätthålls och att vi är en skola med ordning, arbetsro och trygghet.

Du har inga problem med att hantera arbetstoppar som kan förekomma i början och slutet på läsåret i denna tjänst. Vi söker en person som är strukturerad och organiserad i sitt arbete då det ingår många olika arbetsuppgifter som skall hanteras.

Det här kan vi erbjuda dig
Ett utvecklande arbete som engagerar och utmanar, tillsammans med kunniga kollegor och erfarna chefer. Skolan har ändamålsenliga lokaler med goda förutsättningar för receptionsarbete. Vi har goda parkeringsmöjligheter och närhet till köpcentrum, restauranger, naturområde med bad, skid- och löpspår, samt till Handens pendeltågsstation, endast 20 minuter från Söder. Vi har fri tillgång till gym i kommunhuset, rökfri arbetstid, friskvårdsbidrag, årsarbetstid samt möjlighet till semesterväxling och lediga klämdagar.

Tjänsten är 100 % tillsvidaretjänst.

Välkommen med din ansökan!

Urvalsarbete och intervjuer sker löpande under annonseringstiden.

I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer.

Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.

Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering. Visa mindre

Servicerådgivare till kommande uppdrag i Stockholm

Arbetsbeskrivning Vi söker nu en servicerådgivare till kommande uppdrag i Stockholm. Är du en person som trivs med att vara den första kontakten för kunder som besöker verkstaden och har erfarenhet från fordonsbranschen? Då kan du vara den vi letar efter! Som servicerådgivare kommer du att välkomna kunder till anläggningen och ha ansvar för en rad administrativa och kundrelaterade uppgifter. Du kommer att fakturera, boka in kunder till verkstaden, svara i... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en servicerådgivare till kommande uppdrag i Stockholm. Är du en person som trivs med att vara den första kontakten för kunder som besöker verkstaden och har erfarenhet från fordonsbranschen? Då kan du vara den vi letar efter!

Som servicerådgivare kommer du att välkomna kunder till anläggningen och ha ansvar för en rad administrativa och kundrelaterade uppgifter. Du kommer att fakturera, boka in kunder till verkstaden, svara i telefon samt hantera e-post. Rollen innebär även att planera arbetet för mekanikerna, ta betalt och göra beställningar. Stor vikt läggs vid att ge utmärkt service och säkerställa kundnöjdhet.


Din Profil
Vi söker dig som har ett starkt servicefokus och en naturlig förmåga att hålla ihop olika delar av verksamheten. Du är lösningsorienterad och tycker om att arbeta med människor. Det är ett plus om du har erfarenhet som servicerådgivare inom fordonsbranschen, till exempel på en verkstad eller hos en återförsäljare. Vi ser också att du har vana av att arbeta med olika system och datorer, samt att du behärskar svenska och engelska väl, både i tal och skrift.

Om företaget
Autorekrytering är ledande på att hitta specialistkompetens till fordonsindustrin. Vi är landets enda rekrytering- och konsultföretag med ett odelat fokus på att matcha rätt person med rätt jobb i motorbranschen, och detta har vi gjort sedan 2005. Under dessa två decennier har vi byggt upp ett omfattande nätverk och en djup förståelse för branschen, vilket gör oss unikt positionerade att bidra till dess utveckling med rätt kompetens.

Fordonsindustrin är en av Sveriges viktigaste sektorer. Den spelar en central roll i vår ekonomi, genererar innovation och sysselsätter tusentals människor. Att hitta och behålla rätt kompetens är avgörande för branschens fortsatta framgång och tillväxt. Genom vårt långsiktiga engagemang och personliga service säkerställer vi att både våra kunder och kandidater får den bästa möjliga matchningen.

Som kund eller medarbetare hos Autorekrytering kommer du snabbt att märka vårt personliga engagemang och vår långsiktighet. Våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping gör det möjligt för oss att täcka stora delar av Sverige samtidigt som vi håller oss uppdaterade på den lokala marknaden.


Kontaktuppgifter
Frågor kring denna tjänst besvaras av ansvarig rekryterare Elin Karlsson.
Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Receptionist till Nordic Wellness Stockholm Haninge

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänste... Visa mer
Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt.
Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Haninge Port 73. Vi söker både en 100% tjänst till ett vikariat mellen 1/9-1/2 med möjlighet till förlängning samt en 75% tillsvidare tjänst från och med 1/8.
Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness
Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.
När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma!
Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.
Vad söker vi hos dig?
Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete.
Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!
Att jobba på Nordic Wellness
Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!
Välkommen med din ansökan senast 2024-06-30. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan! Visa mindre

Office Coordinator till Fuchs!

Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där möjligheterna till variation är många? Är du kommunikativ och gillar att tillhandahålla service och administrativ support såväl internt som externt? Då skulle du passa i rollen som Office Coordinator hos Fuchs. Ansök redan idag - urval sker löpande! Information om tjänsten Professionals Nord söker en kontorsassistent för Fuchs räkning. Uppdraget som Office Coordinator... Visa mer
Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där möjligheterna till variation är många? Är du kommunikativ och gillar att tillhandahålla service och administrativ support såväl internt som externt? Då skulle du passa i rollen som Office Coordinator hos Fuchs. Ansök redan idag - urval sker löpande!

Information om tjänsten

Professionals Nord söker en kontorsassistent för Fuchs räkning. Uppdraget som Office Coordinator är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Fuchs under 6 månader med goda chanser till överrekrytering förutsatt att samarbetet fungerar för alla parter. I rollen som Office Coordinator kommer du ha en avgörande roll i verksamhetens samordning. Du kommer bland annat att ansvara för att Fuchs besökare välkomnas och mottages på bästa vis, agera administrativ support till övriga funktioner på plats och arrangera transporter till och från anläggningen.

Du erbjuds:

• en varm och familjär arbetskultur där nya idéer uppmuntras
• en långsiktig tjänst där du får möjlighet att påverka mycket av dina egna arbetsrutiner
• en flexibel roll där du får möjlighet att arbeta både högt och lågt med varierade arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter

Som Office Coordinator är ingen dag den andra lik, och vi tror därför att du trivs med varierande arbetsuppgifter. Några av uppgifterna kommer bland annat innefatta:   

• Första kontakt för kunder och besökare vid anläggningen, säkerställa att de känner sig välkomnade och professionellt bemötta
• Ta emot och guida lastbilar och bilar som anländer till anläggningen
• Koordinera hotellbokningar och resor för externa besökare
• Hantera beställningar av återkommande aktiviteter som frukostar och fruktkorgar
• Fakturahantering och posthantering

Vi söker dig som:

Vi söker en strukturerad och serviceorienterad person som drivs av att arbeta i sociala sammanhang. För att trivas i rollen ser vi också att du är en problemlösare och trivs med att driva ditt eget arbete framåt, en do:er helt enkelt! Vi tror även att du har ett sinne för struktur och detaljer som du gärna applicerar i ditt dagliga arbete. Du har också:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration/reception eller liknande
• Körkort och tillgång till egen bil
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• God förståelse för MS Office

Denna rekryteringsprocess hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor om tjänsten skickas till [email protected]

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Västerhaninge
URVAL: Pågående
KONTAKT: [email protected]

Ansök genom att klicka på "sök jobbet/sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet just nu och annonsen kan läggas ner innan tjänsten tillsätts om vi har gått över till urvals- och intervjufasen. Om du vill kan du också skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar per post, men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Visa mindre

Kundmottagare på lager i Jordbro

Är du en positiv och serviceinriktad person som gillar att vara ansiktet utåt? Har du grundläggande datorvana och kan kommunicera på både svenska och engelska? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi söker nu en kundmottagare till vårt lager i Jordbro. Som kundmottagare kommer du att spela en nyckelroll i vår dagliga verksamhet genom att välkomna och assistera besökare, lastbilschaufförer samt utföra olika administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga an... Visa mer
Är du en positiv och serviceinriktad person som gillar att vara ansiktet utåt? Har du grundläggande datorvana och kan kommunicera på både svenska och engelska? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Vi söker nu en kundmottagare till vårt lager i Jordbro. Som kundmottagare kommer du att spela en nyckelroll i vår dagliga verksamhet genom att välkomna och assistera besökare, lastbilschaufförer samt utföra olika administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
Ta emot besökare och chaufförer med ett leende.
Hantera och registrera inkommande och utgående ärenden i våra system.
Assistera med administrativa uppgifter såsom att lägga in artiklar i systemet.
Hålla kontakt med internationella chaufförer, vilket innebär att språkkunskaper är en stor fördel.

Kvalifikationer
Positiv attityd och god förmåga att ge service.
Flexibilitet och vilja att lära sig nya saker.
Grundläggande datorvana.
Goda kunskaper i engelska (fler språk är meriterande).
Förmåga att arbeta både självständigt och i team.

Skicka in en ordentlig ansökan där du beskriver varför just du är rätt kandidat för jobbet. CV, personligt brev och allt annat som vi kan tycka är relevant för jobbet.


Vi ser fram emot att höra mer från dig. Visa mindre

Office Coordinator till Fuchs!

Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där möjligheterna till variation är många? Är du kommunikativ och gillar att tillhandahålla service och administrativ support såväl internt som externt? Då skulle du passa i rollen som Office Coordinator hos Fuchs. Ansök redan idag - urval sker löpande! Information om tjänsten Professionals Nord söker en kontorsassistent för Fuchs räkning. Uppdraget som Office Coordinator... Visa mer
Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där möjligheterna till variation är många? Är du kommunikativ och gillar att tillhandahålla service och administrativ support såväl internt som externt? Då skulle du passa i rollen som Office Coordinator hos Fuchs. Ansök redan idag - urval sker löpande!

Information om tjänsten

Professionals Nord söker en kontorsassistent för Fuchs räkning. Uppdraget som Office Coordinator är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Fuchs under 6 månader med goda chanser till överrekrytering förutsatt att samarbetet fungerar för alla parter. I rollen som Office Coordinator kommer du ha en avgörande roll i verksamhetens samordning. Du kommer bland annat att ansvara för att Fuchs besökare välkomnas och mottages på bästa vis, agera administrativ support till övriga funktioner på plats och arrangera transporter till och från anläggningen.

Du erbjuds:

• en varm och familjär arbetskultur där nya idéer uppmuntras
• en långsiktig tjänst där du får möjlighet att påverka mycket av dina egna arbetsrutiner
• en flexibel roll där du får möjlighet att arbeta både högt och lågt med varierade arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter

Som Office Coordinator är ingen dag den andra lik, och vi tror därför att du trivs med varierande arbetsuppgifter. Några av uppgifterna kommer bland annat innefatta:

• Första kontakt för kunder och besökare vid anläggningen, säkerställa att de känner sig välkomnade och professionellt bemötta
• Ta emot och guida lastbilar och bilar som anländer till anläggningen
• Koordinera hotellbokningar och resor för externa besökare
• Hantera beställningar av återkommande aktiviteter som frukostar och fruktkorgar
• Fakturahantering och posthantering

Vi söker dig som:

Vi söker en strukturerad och serviceorienterad person som drivs av att arbeta i sociala sammanhang. För att trivas i rollen ser vi också att du är en problemlösare och trivs med att driva ditt eget arbete framåt, en do:er helt enkelt! Vi tror även att du har ett sinne för struktur och detaljer som du gärna applicerar i ditt dagliga arbete. Du har också:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration/reception eller liknande
• Körkort och tillgång till egen bil
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• God förståelse för MS Office

Denna rekryteringsprocess hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor om tjänsten skickas till [email protected]

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Västerhaninge
URVAL: Löpande
KONTAKT: [email protected]

Ansök genom att klicka på "sök jobbet/sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet just nu och annonsen kan läggas ner innan tjänsten tillsätts om vi har gått över till urvals- och intervjufasen. Om du vill kan du också skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar per post, men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Visa mindre

Bokningskoordinator till vårt fina kontor i centrala Stockholm!

Hjärtligt välkommen att arbeta som bokningskoordinator hos oss på PersonalExpressen! Vi har det perfekta jobbet för dig som motiveras av att få arbeta med såväl dina organisatoriska styrkor som dina sociala och problemlösande styrkor. Som bokningskoordinator hos oss kommer du att få lyxen att arbeta från vårt fina kontor som är beläget på högsta våningen i Hötorgsskrapan mitt i stan! Vi söker dig som har en unik förmåga att skapa entusiasm och arbetsglädje... Visa mer
Hjärtligt välkommen att arbeta som bokningskoordinator hos oss på PersonalExpressen!
Vi har det perfekta jobbet för dig som motiveras av att få arbeta med såväl dina organisatoriska styrkor som dina sociala och problemlösande styrkor. Som bokningskoordinator hos oss kommer du att få lyxen att arbeta från vårt fina kontor som är beläget på högsta våningen i Hötorgsskrapan mitt i stan!
Vi söker dig som har en unik förmåga att skapa entusiasm och arbetsglädje runtomkring dig både i ditt eget liv och på din arbetsplats. Du har en stor passion för att lyckas med ditt jobb och ser det som en integrerad del av din personlighet att ge service gentemot kollegor, kunder, konsulter och andra samarbetspartners. Denna roll ställer i din kontakt med våra kunder krav på en generell förståelse kring sjukvårdens och omsorgens olika beståndsdelar i Sverige. Samtidigt ställer rollen höga krav på dina ledarskapsförmågor där du på daglig basis kommer att få coacha, vägleda och entusiasmera våra sjukvårds- och omsorgskonsulter.
Du kommer löpande att ha tillgång till nära stöd, vägledning och coachning från företagets ledning. Ledningen består av personer med olika akademisk bakgrund men med den gemensamma nämnaren att alla är affärsdrivna, har djupgående kunskaper kring kundernas behov och förutsättningar samt har decennier av gemensam erfarenhet både som företagsledare och som chefer inom vården och omsorgen. Att jobba som bokningskoordinator på PersonalExpressen är med andra ord, utöver att det är ett spännande och dynamiskt jobb, den perfekta ledarskapsskolan för dig som har chefsambitioner i framtiden!
Vår företagskultur!
Företagets två grundare, VD samt Verksamhetschef, är på plats och leder det dagliga operativa arbetet i företaget vilket märks tydligt i den entusiasm, positiva energi och vilja att lyckas som genomsyrar hela vår verksamhet. Vi vet vad vi vill bidra med till den svenska välfärden och vi har en tydlig plan för hur vi ska nå dit genom kvalitativt arbete grundat i välplanerade samt välstrukturerade arbetsprocesser. Vi håller vidare en generellt sett mycket hög servicenivå gentemot våra kunder och konsulter!
Det centrala i vår företagskultur är att alla vi som jobbar på PersonalExpressen brinner för alla de frågor som berör oss människor gemensamt på jorden - såsom människors lika värde, jämställdhet, social inkludering m.m. Därför känns det också självklart för oss att arbeta med konsultbemanning inom sjukvården och omsorgen! Vi ser vårt företagande som en unik möjlighet att kunna påverka det stora genom det lilla. Delar du dessa värderingar samt vår passion kring att få finnas till för de kunder, medarbetare och patienter/boenden som behöver oss som mest i dessa tider av bemanningskris inom vården kommer du att trivas utmärkt tillsammans med oss såväl yrkesmässigt som privat!
Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Har du några frågor eller funderingar går det utmärkt att ringa eller skicka ett mejl till ansvarig kontaktperson för denna annons. Kontaktuppgifter hittar du längre ned på denna sida.
Vi ser fram emot din ansökan och förhoppningsvis ett långt och glädjefyllt samarbete ihop såväl vid kommande sommarlov som vid andra helger och tillfällen när du är ledig från dina studier och har möjlighet att arbeta extra hos oss! Visa mindre

Bokningskoordinator till vårt fina kontor i centrala Stockholm!

Hjärtligt välkommen att arbeta som bokningskoordinator hos oss på PersonalExpressen! Vi har det perfekta jobbet för dig som motiveras av att få arbeta med såväl dina organisatoriska styrkor som dina sociala och problemlösande styrkor. Som bokningskoordinator hos oss kommer du att få lyxen att arbeta från vårt fina kontor som är beläget på högsta våningen i Hötorgsskrapan mitt i stan! Vi söker dig som har en unik förmåga att skapa entusiasm och arbetsglädje... Visa mer
Hjärtligt välkommen att arbeta som bokningskoordinator hos oss på PersonalExpressen!
Vi har det perfekta jobbet för dig som motiveras av att få arbeta med såväl dina organisatoriska styrkor som dina sociala och problemlösande styrkor. Som bokningskoordinator hos oss kommer du att få lyxen att arbeta från vårt fina kontor som är beläget på högsta våningen i Hötorgsskrapan mitt i stan!
Vi söker dig som har en unik förmåga att skapa entusiasm och arbetsglädje runtomkring dig både i ditt eget liv och på din arbetsplats. Du har en stor passion för att lyckas med ditt jobb och ser det som en integrerad del av din personlighet att ge service gentemot kollegor, kunder, konsulter och andra samarbetspartners. Denna roll ställer i din kontakt med våra kunder krav på en generell förståelse kring sjukvårdens och omsorgens olika beståndsdelar i Sverige. Samtidigt ställer rollen höga krav på dina ledarskapsförmågor där du på daglig basis kommer att få coacha, vägleda och entusiasmera våra sjukvårds- och omsorgskonsulter.
Du kommer löpande att ha tillgång till nära stöd, vägledning och coachning från företagets ledning. Ledningen består av personer med olika akademisk bakgrund men med den gemensamma nämnaren att alla är affärsdrivna, har djupgående kunskaper kring kundernas behov och förutsättningar samt har decennier av gemensam erfarenhet både som företagsledare och som chefer inom vården och omsorgen. Att jobba som bokningskoordinator på PersonalExpressen är med andra ord, utöver att det är ett spännande och dynamiskt jobb, den perfekta ledarskapsskolan för dig som har chefsambitioner i framtiden!
Vår företagskultur!
Företagets två grundare, VD samt Verksamhetschef, är på plats och leder det dagliga operativa arbetet i företaget vilket märks tydligt i den entusiasm, positiva energi och vilja att lyckas som genomsyrar hela vår verksamhet. Vi vet vad vi vill bidra med till den svenska välfärden och vi har en tydlig plan för hur vi ska nå dit genom kvalitativt arbete grundat i välplanerade samt välstrukturerade arbetsprocesser. Vi håller vidare en generellt sett mycket hög servicenivå gentemot våra kunder och konsulter!
Det centrala i vår företagskultur är att alla vi som jobbar på PersonalExpressen brinner för alla de frågor som berör oss människor gemensamt på jorden - såsom människors lika värde, jämställdhet, social inkludering m.m. Därför känns det också självklart för oss att arbeta med konsultbemanning inom sjukvården och omsorgen! Vi ser vårt företagande som en unik möjlighet att kunna påverka det stora genom det lilla. Delar du dessa värderingar samt vår passion kring att få finnas till för de kunder, medarbetare och patienter/boenden som behöver oss som mest i dessa tider av bemanningskris inom vården kommer du att trivas utmärkt tillsammans med oss såväl yrkesmässigt som privat!
Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Har du några frågor eller funderingar går det utmärkt att ringa eller skicka ett mejl till ansvarig kontaktperson för denna annons. Kontaktuppgifter hittar du längre ned på denna sida.
Vi ser fram emot din ansökan och förhoppningsvis ett långt och glädjefyllt samarbete ihop såväl vid kommande sommarlov som vid andra helger och tillfällen när du är ledig från dina studier och har möjlighet att arbeta extra hos oss! Visa mindre

Kombinerad receptionist och växeltelefonist

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.    Reception och växeln på Personalavdelningen/Serviceenheten i Haninge kommun, söker en Receptionist/växeltelefonist. Huvudreception och Växeln... Visa mer
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. 


 




Reception och växeln på Personalavdelningen/Serviceenheten i Haninge kommun, söker en Receptionist/växeltelefonist.

Huvudreception och Växeln

Receptionen och växeln består av 8 tjänster som ansvarar för kommunens samtliga externt inkommande samtal till hela Haninge kommun samt besökare till Haninge kommunhus.

Arbetsuppgifter består av att ta emot och vidarekoppla samtal, ha hand om väktarbokningar till evenemang, vigselsamordning. Tjänsten innebär även administration av de bokningssystem som är kopplade till lokal och fordonsbokningen samt framtagning av underlag/statistik, upphandling, telefonsupport mm.

Arbetsplatsen är i Kommunhuset.

För att kompetensutveckla och hjälpa varandra vid arbetstoppar förekommer det regelbundet att personalen hjälper varandra över enhetsgränser. 

Receptionen och Växeln är del av Serviceenheten som består av verksamheter som t.ex. post, tryckeri, vaktmästeri, fordonsenhet, fastighetsfrågor, valsamordning mm.
Vi är ca 30 medarbetare på enheten.

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av arbete med Telefonväxelsystem och bokningssystem.

God datavana med detaljkunskap inom Officepaketet och de förekommande digitala redskapen är också krav som behövs i tjänsten, liksom mycket god svenska i tal och skrift.

Vi ser att du som person behöver vara självgående, prestigelös, ödmjuk, tar initiativ och är serviceinriktad.

Stor noggrannhet och tidspassning är också viktigt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Mattias Vakoniemi, Gruppchef, 08-606 7704. Fackliga företrädare nås genom kommunens växel 08-606 7000.

 
Tjänsten är en tillsvidare anställning, heltid. Tillträde vid överenskommelse. Provanställning på 6 månader tillämpas.



Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande.


Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering. Visa mindre

Kombinerad receptionist och växeltelefonist

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.    Reception och växeln på Personalavdelningen/Serviceenheten i Haninge kommun, söker en Receptionist/växeltelefonist. Huvudreception och Växeln... Visa mer
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. 


 




Reception och växeln på Personalavdelningen/Serviceenheten i Haninge kommun, söker en Receptionist/växeltelefonist.

Huvudreception och Växeln

Receptionen och växeln består av 8 tjänster som ansvarar för kommunens samtliga externt inkommande samtal till hela Haninge kommun samt besökare till Haninge kommunhus.

Arbetsuppgifter består av att ta emot och vidarekoppla samtal, ha hand om väktarbokningar till evenemang, vigselsamordning. Tjänsten innebär även administration av de bokningssystem som är kopplade till lokal och fordonsbokningen samt framtagning av underlag/statistik, upphandling, telefonsupport mm.

Arbetsplatsen är i Kommunhuset.

För att kompetensutveckla och hjälpa varandra vid arbetstoppar förekommer det regelbundet att personalen hjälper varandra över enhetsgränser. 

Receptionen och Växeln är del av Serviceenheten som består av verksamheter som t.ex. post, tryckeri, vaktmästeri, fordonsenhet, fastighetsfrågor, valsamordning mm.
Vi är ca 30 medarbetare på enheten.

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av arbete med Telefonväxelsystem och bokningssystem.

God datavana med detaljkunskap inom Officepaketet och de förekommande digitala redskapen är också krav som behövs i tjänsten, liksom mycket god svenska i tal och skrift.

Vi ser att du som person behöver vara självgående, prestigelös, ödmjuk, tar initiativ och är serviceinriktad.

Stor noggrannhet och tidspassning är också viktigt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Mattias Vakoniemi, Gruppchef, 08-606 7704. Fackliga företrädare nås genom kommunens växel 08-606 7000.

 
Tjänsten är en tillsvidare anställning, heltid. Tillträde vid överenskommelse. Provanställning på 6 månader tillämpas.



Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande.


Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering. Visa mindre

Koordinator/receptionsansvarig för vår mobila verksamhet

Är du vår blivande kollega? Vi letar efter en ambitiös och ordningsam kollega till vår mobila verksamhet. Du kommer att arbeta som koordinator/receptionsansvarig för vår mobila tandvård på vår klinik i Handen. Har du en naturlig fallenhet för service och gillar att vara lite ”spindeln i nätet?” Skicka in din ansökan nu! Dina arbetsuppgifter Besvara samtal och mail Sköta tidsbokning Ha koll i Symfoni gällande TVI och frikort mm Fakturahantering ...och mer ... Visa mer
Är du vår blivande kollega?
Vi letar efter en ambitiös och ordningsam kollega till vår mobila verksamhet. Du kommer att arbeta som koordinator/receptionsansvarig för vår mobila tandvård på vår klinik i Handen. Har du en naturlig fallenhet för service och gillar att vara lite ”spindeln i nätet?”
Skicka in din ansökan nu!
Dina arbetsuppgifter
Besvara samtal och mail
Sköta tidsbokning
Ha koll i Symfoni gällande TVI och frikort mm
Fakturahantering

...och mer :-D
Vad vi erbjuder
Du får en trygg anställning med kollektivavtal, en av marknadens bästa pensionsavsättningar samt goda villkor för både föräldraledighet och tjänstledighet. Du får en individuell lönesättning och utbildningsplan. Det finns också goda möjligheter att klättra inom företaget. Förutom detta får du friskvårdsbidrag, regelbunden massage och inbjudan till många fester och konferenser.
Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning, del- eller heltid beroende på vad som passar båda parter.
Tillträde efter överenskommelse.
Lön enligt överenskommelse.
Om Mobila verksamheten
På uppdrag av Region Stockholm utför Distriktstandvården uppsökande verksamhet, mobil hemtandvård, i Stockholms län. Den uppsökande verksamheten innebär att vår mobila enhet utför nödvändig tandvård på plats i hemmet. Vi ger även kostnadsfria munhälsobedömningar till äldre och funktionshindrade samt munvårdsutbildning till personal vid särskilda boenden och till hemtjänstpersonal. Vi är ett glatt och härligt gäng som hälsar dig varmt välkommen till vår mobila verksamhet som vi rustar för att bli Sveriges bästa.
Skicka in din ansökan!
Välkommen med din ansökan senast 22 mars 2023. Urvalsarbete och intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden varför vi ber dig att skicka din ansökan snarast möjligt. Visa mindre

Receptionist

Nu söker vår kund i Haninge hotellreceptionister. Har du en genuin känsla för service? Brinner du för att sätta kunden i fokus? Då är det dig vi söker! Om tjänsten Som receptionist arbetar du i hotellets kärna och är många gånger gästens första intryck. I vårt team är varje medarbetare en viktig nyckelperson som bidrar till att samarbetet fungerar väl mellan de olika avdelningarna. Vi söker dig som är stresstålig, van vid att arbeta med många saker samt... Visa mer
Nu söker vår kund i Haninge hotellreceptionister.

Har du en genuin känsla för service? Brinner du för att sätta kunden i fokus? Då är det dig vi söker!

Om tjänsten

Som receptionist arbetar du i hotellets kärna och är många gånger gästens första intryck. I vårt team är varje medarbetare en viktig nyckelperson som bidrar till att samarbetet fungerar väl mellan de olika avdelningarna. Vi söker dig som är stresstålig, van vid att arbeta med många saker samtidigt och att du alltid ger ett glatt och positivt intryck. I rollen kommer du bland annat att:

·      Ta emot kunder

·      Checka in och ut gäster

·      Hantera betalningar via kreditkort och faktura

·      Ta hand om rumsbokning via telefon och mejl

Om dig

Du är flexibel, brinner för god service, är ansvarsfull och jobbar för höga kvalitetsmål. Goda språkkunskaper är ett krav och du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språk samt erfarenhet från liknande utmaningar är meriterande.

Rollen innebär att du är kreativ i ditt tänk och att du gillar arbete i högt tempo. Det innebär även att du är lösningsorienterad och brinner för att ge kunden bra service.

Övrig information:

Placering: Haninge

Arbetstider: 15.00–19.00, Mån–Tor (40%).

Start: Omgående

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected] Visa mindre

Ett års vikariat som receptionist och administratör på 100%.

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.  Beskrivning av verksamheten Centrum Vux är Haninge kommuns vuxenutbildning. Här bedriver vi utbildning på grund- och gymnasienivå samt SFI (sven... Visa mer
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. 




Beskrivning av verksamheten

Centrum Vux är Haninge kommuns vuxenutbildning.

Här bedriver vi utbildning på grund- och gymnasienivå samt SFI (svenska för invandrare). På Centrum Vux arbetar och studerar människor med många olika bakgrunder och ursprung vilket gör arbetsplatsen både spännande och mångkulturell.

Ett års vikariat med möjlighet till förlängning.

Ditt uppdrag

Receptionist och administratör. Du kommer att alternera med att stå i receptionen samt sitta backoffice med administrativa arbetsuppgifter. I receptionen kommer du att utföra traditionella receptionsuppgifter som posthantering, utskrifter av intyg, betyg, närvarorapporteringar och inloggningsuppgifter. Du är behjälplig våra elever, besökare och lärare som kommer till receptionen. Du kan uttrycka dig mycket väl i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Vid kursstarter är det stor arbetsbelastning på administrationen så du behöver vara stresstålig.

Dina administrativa arbetsuppgifter är att svara i telefonen under våra telefontider samt svara på mail som kommer in till receptionens mailbox. Du registrerar nya Sfi-elever i Extens. Du kommer även hjälpa elever som har problem med sina inloggningsuppgifter därför är det viktigt att du har god digital kompetens.

Kvällstjänstgöring var tredje vecka.

Dina kvalifikationer

Du har minst treårigt gymnasium, gärna en examen från Handels- och administrationsprogram eller Hotell- och turismprogrammet. Du har mycket god digital förmåga (Officepaketet). Du kan uttrycka dig väl i svenska, både i tal och i skrift. Har du erfarenhet av att arbeta på komvux och är flerspråkig är det meriterande.

Din kompetens

Receptionisten är oftast den första person elever och besökare kommer i kontakt med. Centrum Vux söker därför en receptionist med en välutvecklad förmåga att bemöta människor med olika behov och förväntningar. Då du är Centrum Vux:s ansikte utåt så är det är mycket viktigt att du är serviceinriktad, tålmodig, tillmötesgående och flexibel och att även kan anpassa dig i olika situationer som kan uppkomma i mötet med besökare.
Eftersom tjänsten även kommer att vara administrativ är det även viktigt att du är noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten.
I båda uppdragen kommer det krävas mycket god samarbetsförmåga.

Vi erbjuder dig

Ett utvecklande arbete som engagerar och utmanar, tillsammans med kunniga kollegor och erfarna chefer. Vi sitter i ljusa trevliga kontorslokaler och närhet till köpcentrum, restauranger, naturområde med bad, skid- och löpspår, samt till Handens pendeltågstation, endast 20 minuter från T-centralen. Vi har fri tillgång till gym i kommunhuset, rökfri arbetstid, friskvårdscheckar, årsarbetstid, klämdagar samt möjlighet till semesterväxling. I rollen ges du möjlighet till extern handledning och kontinuerlig kompetensutveckling utifrån behov.”

Välkommen med din ansökan!

I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer. Visa mindre

Assisterande Platschef till SATS Haninge

Vill du inspirera människor till att bli hälsosammare och gladare? Vill du vara med och bidra till att bekämpa en av de största hälsoutmaningarna i vår tid? Det är det vi gör på SATS genom att inspirera våra medlemmar, och därmed skapa en hälsosammare och gladare livsstil. Du kommer att jobba i ett team med energiska kollegor, och få möjligheten att vara både professionell och personlig. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig tom 31/8 och är på 80-100% ... Visa mer
Vill du inspirera människor till att bli hälsosammare och gladare?
Vill du vara med och bidra till att bekämpa en av de största hälsoutmaningarna i vår tid? Det är det vi gör på SATS genom att inspirera våra medlemmar, och därmed skapa en hälsosammare och gladare livsstil. Du kommer att jobba i ett team med energiska kollegor, och få möjligheten att vara både professionell och personlig. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig tom 31/8 och är på 80-100% omfattning enligt överenskommelse. 

Om tjänsten: 


• Tjänsten kommer vara heltid på SATS Haninge
• Vi söker efter en person som har möjlighet att jobba både tidiga mornar, dagtid samt kvällstid och vissa helger. 
• Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kommer att tillträdas så snart som möjligt 

Så kan du vara med och skapa en förändring:

• Du arbetar i receptionen där du bemöter och hjälper våra medlemmar
• Du introducerar och lär upp nya kollegor på centret
• Du är behjälplig med vikariehantering och bemanning till centret
• Du arbetar tätt tillsammans med Platschefen och ansvarar för centrets drift samt att centrets försäljnings- och servicemål uppnås
• Du ansvarar för att rutiner, checklistor och beställningar genomförs
• Du har rollen som Manager on Duty (MoD) när Platschefen inte är på plats samt vid behov agerar ställföreträdande Platschef

Är det här en bra beskrivning av dig?

• Du tycker om att leda andra, och är duktig på att hålla teamet fokuserat
• Du upplevs som en trygg och säker person
• Du är teamorienterad och omtänksam, samt stöttande och behaglig att vara tillsammans med
• Du är fokuserad på att uppnå resultat och löser problem snabbt och effektivt
• Du är systematisk och välorganiserad, samt duktig på att prioritera, planera och hålla deadlines
• Du är noga med att följa procedurer och respekterar regler och riktlinjer
• Du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice kanske har du även tidigare arbetat i en ledande position inom retail eller som Medlemsvärd på SATS Slakthuset
• Du har ett intresse och viss kunskap när det gäller gruppträning

De bästa anledningarna till att bli en del av vårt team:

• Du får härliga och kompetenta kollegor
• Du får jobba med en mycket viktig och spännande produkt i ständig utveckling
• Goda utvecklingsmöjligheter bland annat genom vår interna utbildningsfunktion, SATS Academy
• Du får möjlighet till att vara med och göra andra människor sundare och gladare

Som anställd på SATS är du med och gör ett viktigt jobb för vårt samhälle. Du är med och hjälper människor till ett bättre liv, till att realisera ett mål, eller kanske till och med genomföra en dröm. Det är detta som gör att vi på SATS troligtvis har en roligare och mer meningsfull arbetsplats än många andra.

Skicka in din ansökan senast 30/11.

* Vi gör bakgrundskontroller på samtliga personer vi anställer.

Lite siffror och fakta
SATS är Nordens största träningskedja med 250 träningscenter, runt 700 000 medlemmar och 10 000 medarbetare. Vi nöjer oss inte där utan har ambitionen för vidare tillväxt, både i Norden och resten av Europa. Vi har en spännande framtid framför oss, och önskar dig välkommen med på resan. Visa mindre

Servicerådgivare till Werksta Stockholm Haninge

Ett stenkast från Haninge centrum ligger Werksta Stockholm Haninge. Vår verkstad är märkesauktoriserad för märkena inom Volkswagengruppen samt för Volvo, BMW och Ford. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt säkerställa förstklassig service. Om dig Vi lägger stor vikt vid din personlighet och det är viktigt för oss att du passar in i gruppen, Det är viktigt att du är en serviceinriktad person och har lätt för at... Visa mer
Ett stenkast från Haninge centrum ligger Werksta Stockholm Haninge. Vår verkstad är märkesauktoriserad för märkena inom Volkswagengruppen samt för Volvo, BMW och Ford. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt säkerställa förstklassig service.

Om dig

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och det är viktigt för oss att du passar in i gruppen, Det är viktigt att du är en serviceinriktad person och har lätt för att socialisera och bygga förtroenden. Du har erfarenhet från service-och bilskadebranschen och besitter kunskap i de olika affärssystemen, planeringsverktygen samt kalkyleringsprogrammen. Vi ser gärna att du har någon fordonsutbildning alternativt motsvarande erfarenhet eller teknisk bakgrund. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Körkort är ett krav. VW utbildning är meriterande.

Arbetsuppgifter

- Servicerådgivning och garantihantering Volkswagen, Seat, Skoda
- Kundmottagning samt back-office
- Vara andra enheter behjälplig


Vi erbjuder dig

Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du får bli del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida (https://werkstasweden.teamtailor.com/).

Frågor om tjänsten besvaras av Rickard Söderblad, Servicechef, 08 522 39 514.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget

Werksta Stockholm Haninge är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werkstagruppen vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 18 verkstäder med ca 400 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 23 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werkstagruppen ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med över 50 verkstäder samt 7 verkstäder i Norge. Werkstagruppen ägs av investeringsfonden Procuritas Capital Investors V, LP (”PCI V”) och f.d. verkstadsägare. Visa mindre

Receptionist för sommarjobb med start 12 juli

Om tjänsten Vi söker en receptionist som kan börja arbeta den 12 juli. Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå fram till den 30 augusti. Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Det är viktigt att ha ett lugnt förhållningssätt samtidigt som man är gränssättande och se... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en receptionist som kan börja arbeta den 12 juli. Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå fram till den 30 augusti.

Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Det är viktigt att ha ett lugnt förhållningssätt samtidigt som man är gränssättande och serviceinriktad. Registrera inkomna anmälningar, göra registerslagningar, skriva nybesöksbrev, göra tolkbokningar och kunna formulera sig på ett korrekt sätt och uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska. Vara noggrann samtidigt som man ska ha förmåga att ha flera "bollar i luften". Arkivarbete förekommer.


Din profil
Kvalifikationer för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av verksamhetssystemen Procapita, Lifecare och Combine
- Att du har arbetat med registerslagningar och kunna registrera barnanmälningar
- Gymnasieexamen
- Minst två års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete
- God datavana
- Behärska god svenska i tal och skrift

Som person är du ansvarstagande, noggrann, engagerad, stabil och strukturerad. Du ska kunna hantera upprörda och arga klienter. Vi ser gärna att du är en person som har ett lugnt förhållningssätt.

Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Ansökan
Vänligen notera att starten på detta uppdrag beräknas vara 12 juli. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Visa mindre

Receptionist till Social- och Äldreförvaltningens reception

Arbetsuppgifter Ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Som receptionist hos kund kommer du att registrera inkomna anmälningar, göra registerslagningar, skriva nybesöksbrev, göra tolkbokningar och kunna formulera sig på ett korrekt sätt och uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska. Erfarenhet/Krav: • Gymnasieexamen krävs • Minst två års dokumenterad erfarenhet av administrativt ar... Visa mer
Arbetsuppgifter

Ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Som receptionist hos kund kommer du att registrera inkomna anmälningar, göra registerslagningar, skriva nybesöksbrev, göra tolkbokningar och kunna formulera sig på ett korrekt sätt och uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska.

Erfarenhet/Krav:

• Gymnasieexamen krävs
• Minst två års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete
• God datavana
• Behärska god svenska och engelska i tal och skrift
• Ansvarstagande, noggrann och engagerad
• Kunna hantera upprörda/ arga klienter
• Positiv som person med ett lugnt förhållningssätt

Personliga egenskaper:

Vi tror att du som söker trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av vardagen. Det är viktigt att ha ett lugnt förhållningssätt samtidigt som man är gränssättande och serviceinriktad. Som person söker vi dig som är serviceminded och som alltid ger det lilla extra för att få alla besökare att känna sig välkomna. Du är strukturerad, noggrann och ordningsam och du har en god förmåga att på ett effektivt sätt ta dig an och prioritera dina arbetsuppgifter.

Övrig information

• Placeringsort: Stockholm, Haninge
• Tjänstgöringsgrad: 40 timmar/vecka
• Tillträde: Omgående - 2021-08-30
• Anställningsform: Visstid, behovsanställd/som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till kund

Om ansökningsprocessen

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected]

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se. 3160

Välkommen med din ansökan!

e. Visa mindre

Receptionist för korttidsuppdrag till Social- och Äldreförvaltningens recep

Arbetsuppgifter Ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Som receptionist hos kund kommer du att registrera inkomna anmälningar, göra registerslagningar, skriva nybesöksbrev, göra tolkbokningar och kunna formulera sig på ett korrekt sätt och uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska. Erfarenhet/Krav: • Gymnasieexamen krävs • Minst två års dokumenterad erfarenhet av administrativt ar... Visa mer
Arbetsuppgifter

Ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Som receptionist hos kund kommer du att registrera inkomna anmälningar, göra registerslagningar, skriva nybesöksbrev, göra tolkbokningar och kunna formulera sig på ett korrekt sätt och uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska.

Erfarenhet/Krav:

• Gymnasieexamen krävs
• Minst två års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete
• God datavana
• Behärska god svenska och engelska i tal och skrift
• Ansvarstagande, noggrann och engagerad
• Kunna hantera upprörda/ arga klienter
• Positiv som person med ett lugnt förhållningssätt
• Arbetat i system som Procapita, Lifecare eller Combine

Personliga egenskaper:

Vi tror att du som söker trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av vardagen. Det är viktigt att ha ett lugnt förhållningssätt samtidigt som man är gränssättande och serviceinriktad. Som person söker vi dig som är serviceminded och som alltid ger det lilla extra för att få alla besökare att känna sig välkomna. Du är strukturerad, noggrann och ordningsam och du har en god förmåga att på ett effektivt sätt ta dig an och prioritera dina arbetsuppgifter.

Övrig information

• Placeringsort: Stockholm, Haninge
• Tjänstgöringsgrad: 40 timmar/vecka
• Tillträde: Omgående - 2021-08-30
• Anställningsform: Visstid, behovsanställd/som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till kund

Om ansökningsprocessen

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected]

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se. 3160

Välkommen med din ansökan!

e. Visa mindre

Receptionist/Kontorist på Körskola

Vi söker idag en receptionist/kontorist på deltid Vi är idag 5 anställda på vår körskola, vill du bli en av oss? Vi söker dig som är glad och positiv och kan ge våra elever det där lilla extra och hjälpa dem på vägen till sitt körkort. Du är stresstålig och kan arbeta bra i grupp såsom självständigt. Du är flexibel och ansvarstagande, en strukturerad person, har datavana och att gillar att jobba med människor. Arbetsuppgifter administration, bokningar av k... Visa mer
Vi söker idag en receptionist/kontorist på deltid
Vi är idag 5 anställda på vår körskola, vill du bli en av oss?
Vi söker dig som är glad och positiv och kan ge våra elever det där lilla extra och hjälpa dem på vägen till sitt körkort. Du är stresstålig och kan arbeta bra i grupp såsom självständigt. Du är flexibel och ansvarstagande, en strukturerad person, har datavana och att gillar att jobba med människor.
Arbetsuppgifter administration, bokningar av körlektioner, planering av lärarschema.
Vi söker dig som talar Svenska, Engelska, Turkiska.
Vi ser fram emot din ansökan till oss via mail.


#jobbjustnu Visa mindre

Kundvärd /receptionist till bostadsbolag

Om tjänsten Brinner du för service och för ett bra kundmöte? Är du strukturerad, lugn och kan det där med att prioritera? Välkommen att söka till jobbet som receptionsmedarbetare! Detta är ett konsultuppdrag då du blir anställd hos oss på Arena Personal, men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Vår kund är ett bostadsbolag i södra Stockholm. Tjänsten startar omgående och kommer till en början att vara på tre månader, men goda chanser till förlängning ... Visa mer
Om tjänsten
Brinner du för service och för ett bra kundmöte? Är du strukturerad, lugn och kan det där med att prioritera? Välkommen att söka till jobbet som receptionsmedarbetare!

Detta är ett konsultuppdrag då du blir anställd hos oss på Arena Personal, men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Vår kund är ett bostadsbolag i södra Stockholm. Tjänsten startar omgående och kommer till en början att vara på tre månader, men goda chanser till förlängning finns. Tjänsten är på heltid, måndag till fredag.

Arbetsuppgifter
I rollen som receptionsmedarbetare är ditt uppdrag att på ett professionellt sätt bemöta hyresgästen på plats. Du tar emot besökare, registrerar beställningar av lägenhetsunderhåll och tillval, hanterar felanmälningar och synpunkter samt svarar på frågor. Kort sagt ansvarar du för att besökare och hyresgäster känner sig välkomnade oavsett ärende. I arbete ingår även att svara på samtal och ge förstklassig service via telefon.


Din profil
Vi söker i första hand dig med erfarenhet från fastighetsbranschen. Du har utöver det gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av kundnära serviceyrken. Du brinner för service, och tycker om att ge det där lilla extra. Du är också lugn och stabil i stressade situationer och har förmågan att samarbeta och kommunicera med olika människor. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska och behärskar du även andra språk är det meriterande. Du har mycket god datorvana, lätt för att lära och är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift. Detta uppdrag erbjuder dig ett kundnära jobb med stort utrymme för engagemang i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor!

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Receptionist till Medfit Haninge 100%

Ansök    Jun 21    Medfit AB    Receptionist, telefonist
Medfit förenar det senaste inom träning med specialister inom rehabilitering och vård där vi jobbar för att vara bryggan mellan sjukvård och friskvård. Hos oss arbetar fysioterapeuter/sjukgymnaster, arbetsterapeuter, dietister och kiropraktorer, tillsammans med personliga tränare och gruppträningsinstruktörer. Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom serviceyrket/vårdyrket med områden som bokning, kundtjänst eller reception. Som person är du själ... Visa mer
Medfit förenar det senaste inom träning med specialister inom rehabilitering och vård där vi jobbar för att vara bryggan mellan sjukvård och friskvård.
Hos oss arbetar fysioterapeuter/sjukgymnaster, arbetsterapeuter, dietister och kiropraktorer, tillsammans med personliga tränare och gruppträningsinstruktörer.
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom serviceyrket/vårdyrket med områden som bokning, kundtjänst eller reception. Som person är du självgående och trygg samt med din positiva attityd sprider du energi och arbetsglädje. Du trivs i ett företag under utveckling och förändring där du själv kan bidra och påverka.
Som medarbetare i vår reception har du en viktig roll där du förväntas leverera en bra service till våra vårdpatienter, gymkunder och kollegor.
I tjänsten ingår följande uppgifter:
· Registrering av patienter i journalsystemet Take Care
· Bokning och ombokning
· Remisshantering
· Fakturahantering
· Försäljning av medlemskap till gymmet i BRP
· Kioskförsäljning
· Städsysslor runt om i gymmet
· Telefon- och mailhantering


- Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%.
- Vi tillämpar 6 månader provanställning.
- Arbetstiden är förlagd dagar, kvällar samt helger
- Startdatum enligt överenskommelse.


Välkommen med din ansökan till [email protected].
Sista ansökningsdag 22 juli 2021.
Notera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Visa mindre

Receptionist / Undersköterska till Familjeläkarna i Tungelsta

Familjeläkarna i Tungelsta, söker en timanställd receptionist/undersköterska till vår mottagning. Familjeläkarna driver vårdcentraler och läkarinsatser i Stockholms län och har en ett tydligt och framgångsrikt koncept där du som anställd får stimulans, trivsel och professionell utveckling. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda resultat? Vill du arbe... Visa mer

Familjeläkarna i Tungelsta, söker en timanställd receptionist/undersköterska till vår mottagning.

Familjeläkarna driver vårdcentraler och läkarinsatser i Stockholms län och har en ett tydligt och framgångsrikt koncept där du som anställd får stimulans, trivsel och professionell utveckling. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda resultat? Vill du arbeta i en verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Då är du välkommen till oss.

Din arbetsbeskrivning:
Ordinarie arbetsuppgifter som receptionist/undersköterska på Husläkarmottagning.
Du blir en del av vår mottagning och arbetar tillsammans med sjuksköterskor, läkare och övrig personal. För dig som är undersköterska innebär det att du arbetar både administrativt och kliniskt. Arbetet inkluderar bokningar i telefon och över disk, posthantering, beställningar, registreringar samt övrig administration. Arbetet inkluderar även sedvanligt mottagningsarbete om du är undersköterska.

Önskvärda kvalifikationer:
- Undersköterskeutbildning
- Erfarenhet av tidigare arbete på vårdcentral
-Du har möjlighet att komma till arbetsplatsen med kort varsel
- Har mycket god datorvana, gärna i vårt journalsystem "Take Care"
- Kan vara flexibel ock kunna ha varierande arbetsuppgifter
- Är självgående, ordningsam och mycket noggrann
- Tycker om att ta egna initiativ och vara ansvarstagande
- Har mycket goda kunskaper i det svenska språket, samt goda kunskaper i engelska
- Har god förmåga att kunna samarbeta


Start omgående, urval sker löpande.

Vid frågor är du välkommen att maila verksamhetschef Joanna Lindström på: [email protected]

Ansökan:
Vänligen skicka din ansökan med personligt brev och CV. Sista ansökningsdag den 30 juni.



Vi söker dig som är framåt, serviceinriktad och har ett vänligt bemötande. Du kan prioritera och strukturerar ditt arbete som tidvis sker i högt tempo.

Du har också öga för detaljer. Arbetet innebär många kontakter och möten där du kommer att ha många bollar i luften. Du är vårt ansikte utåt och spindeln i nätet på mottagningen. Du fyller en mycket viktig funktion på vårdcentralen.

Om Familjeläkarna
Familjeläkarna driver vårdcentraler, ASIH och läkarinsatser på särskilda boenden Stockholms landsting och i Uppsala landsting. I dessa uppdrag ingår idag, Husläkarmottagningar, barnavårdcentraler, mödravårdcentraler, hemsjukvård, ögonmottagning, gynmottagning läkare i särskilda boenden och jourläkarverksamhet, allt på uppdrag från Landstinget.
Våra ledord är arbetsglädje och energi, patientens nöjdhet och trygghet samt medicinsk excellens.
Familjeläkarna är ISO certifierade. Visa mindre

Receptionist, telefonist

Vi vill utöka vårt team på Almåsa Havshotell med en Receptionist/konferensvärdinna Almåsa Havshotell är en nyrenoverad, modern mötesplats i Stockholms södra skärgård, som erbjuder saltstänkta möten i form av konferens, bröllop, festligheter, Svartkrog och sköna weekends i en miljö där det är helt okej att ta livet med en nypa havssalt - ett skönare liv helt enkelt. Almåsa Havshotell ägs idag av Iris Förvaltning AB, som i sin tur ägs av Synskadades Stiftel... Visa mer
Vi vill utöka vårt team på Almåsa Havshotell med en
Receptionist/konferensvärdinna

Almåsa Havshotell är en nyrenoverad, modern mötesplats i Stockholms södra skärgård, som erbjuder saltstänkta möten i form av konferens, bröllop, festligheter, Svartkrog och sköna weekends i en miljö där det är helt okej att ta livet med en nypa havssalt - ett skönare liv helt enkelt.
Almåsa Havshotell ägs idag av Iris Förvaltning AB, som i sin tur ägs av Synskadades Stiftelse, som arbetar för att förbättra synskadades villkor i samhället. Ett arbete som bygger på tanken om alla människors lika värde.
Är du redo att hänga med på vår resa från konferenshotell till ett fantastiskt havshotell för alla!
Vi vill ha dig med som har:
Höga skratt/Gäst i fokus/Flexibelitet/Snabbtänkande/
Ordning & reda/Klipp i steget.
.Och med ett hjärta för alla våra gäster både med och utan synnedsättning.
Du behöver ha körkort och tillgång till bil.
Tjänsten är 75 % och innefattar dag, kväll och helger.
Skicka ansökan tillsammans med CV till:
[email protected]
Sista ansökningsdag 31 augusti!
Kika gärna på vår hemsida www.almasa.se
Almåsa Havshotell
Almåsavägen 20
137 91 Västerhaninge Visa mindre

Receptionist/Anläggningsansvarig - Handen

Vi är ett ungt, glatt gäng som nu söker en person som kan arbeta deltid på en av våra träningsanläggningar. Är du en lojal, organiserad, stresstålig person med god personkännedom och lite skinn på näsan? Brinner du för kundservice och besitter förmågan att inspirera till en hälsosam livsstil och få andra att börja träna? Då kan vi ha jobbet för dig. Dina arbetsuppgifter Rollen innebär ett stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter, till exempel at... Visa mer
Vi är ett ungt, glatt gäng som nu söker en person som kan arbeta deltid på en av våra träningsanläggningar. Är du en lojal, organiserad, stresstålig person med god personkännedom och lite skinn på näsan? Brinner du för kundservice och besitter förmågan att inspirera till en hälsosam livsstil och få andra att börja träna? Då kan vi ha jobbet för dig.

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär ett stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter, till exempel att upprätthålla service i toppklass gentemot nya och befintliga medlemmar, försäljning av träningsrelaterade produkter, inventering och dagligen se till att anläggningen hålls i gott skick. För att trivas i rollen ser vi även att du trivs i att arbeta självständigt. Vi ser att du som söker:
- Är flexibel
- Har pondus
- Har lätt att lära och vana från arbete i datasystem
- Är initiativrik och engagerad i det du tar dig för
- Är strukturerad och van att hantera många uppgifter samtidigt
- Är en god kommunikatör och har förmåga att få folk att trivas
- Kan ta hand om anläggningen och hålla den fräsch och fin
- Kan hålla anläggningen i rent och fin skick

Ordinarie arbetstider:
Måndag 12-19
Tisdag 12-19
Onsdag 12-19
Torsdag 12-19
Fredag 12-18 Visa mindre

Säljande receptionist till Nordic Wellness Hainnge Port 73

Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 200 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Haninge Port 73 som kan arbeta främst fasta kvällar och helger. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar ... Visa mer
Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 200 gym runt om i landet.

Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar.

Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Haninge Port 73 som kan arbeta främst fasta kvällar och helger.

Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness

Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.

När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubben är ren och fräsch. Vikter kan behöva flyttas på, soptunnor ska tömmas och skräp kan förstås inte ligga någon annanstans än just i soptunnan. Det är helt enkelt du som värd och som får våra gäster att trivas och känna sig som hemma!

Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.

Vad söker vi hos dig?

Förutom att du har fyllt 18 år och kan arbeta under främst fasta kvällar och helger letar vi efter dig som känner sig bekväm med kundservice, försäljning och att städa. Du vill alltid göra det lilla extra i det du tar dig för och du får energi av möten med andra människor. Har du jobbat med försäljning förut är det ett stort plus. Klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!

Vi söker dig som främst kan jobba torsdagar och fredagar då man kommer ha dessa som fasta dagar på schemat.

Att jobba på Nordic Wellness

Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!

Välkommen med din ansökan senast 2019-05-19. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan! Visa mindre

Receptionist / Anläggningsansvarig - Handen

Vi är ett ungt, glatt gäng som nu söker en person som kan arbeta deltid på en av våra träningsanläggningar. Är du en lojal, organiserad, stresstålig person med god personkännedom och lite skinn på näsan? Brinner du för kundservice och besitter förmågan att inspirera till en hälsosam livsstil och få andra att börja träna? Då kan vi ha jobbet för dig. Dina arbetsuppgifter Rollen innebär ett stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter, till exempel at... Visa mer
Vi är ett ungt, glatt gäng som nu söker en person som kan arbeta deltid på en av våra träningsanläggningar. Är du en lojal, organiserad, stresstålig person med god personkännedom och lite skinn på näsan? Brinner du för kundservice och besitter förmågan att inspirera till en hälsosam livsstil och få andra att börja träna? Då kan vi ha jobbet för dig.

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär ett stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter, till exempel att upprätthålla service i toppklass gentemot nya och befintliga medlemmar, försäljning av träningsrelaterade produkter, inventering och dagligen se till att anläggningen hålls i gott skick. För att trivas i rollen ser vi även att du trivs i att arbeta självständigt. Vi ser att du som söker:
- Är flexibel
- Har pondus
- Har lätt att lära och vana från arbete i datasystem
- Är initiativrik och engagerad i det du tar dig för
- Är strukturerad och van att hantera många uppgifter samtidigt
- Är en god kommunikatör och har förmåga att få folk att trivas
- Kan ta hand om anläggningen och hålla den fräsch och fin
- Kan hålla anläggningen i rent och fin skick

Ordinarie arbetstider:
Måndag 12-19
Tisdag 12-19
Onsdag 12-19
Torsdag 12-19
Fredag 12-18 Visa mindre